środa, 9 stycznia 2013

Zakupy (po)noworoczne

Jest tyle pięknych cieniowanych kordonków, i niebieskie, i żółte, i fioletowe (moje ulubione)... Dlaczego nie ma TĘCZOWYCH kordonków??!! Na zagranicznych stronach z frywolitkami ludzie nie mają takich problemów i frywolitkują na tęczowo co im tylko przyjdzie do głowy.:) W związku z brakiem tęczy postanowiłam sama zrobić swoj kordonek. Uzbroiłam się w białą nić oraz paletę czternastu barwników do tkanin (zdjęcia produktów zamieszczę jutro, ponieważ dziś nie ma już odpowiedniego światła). Jednocześnie chciałam zwrócić Waszą uwagę na sklep który przypadkowo znalazłam w sieci: Haftix. Mają bardzo bogatą ofertę i błyskawiczną dostawę. Rzeczy które zamówiłam w poniedziałek po południu, dziś dotarły do mojego domku :) A w piątek urządzam wielkie farbowanie!

Obiecane zdjęcia barwników:

Wszystkie zamówione kolory:



Tęcza użyta do farbowania:


3 komentarze :

  1. Ale jesteś pomysłowa!!!!!
    Przy okazji nie pomaluj domku na tęczowo bo będzie bura :)
    buziole mamaagi

    OdpowiedzUsuń
  2. Najlepiej byłoby, żebyś namalowała tęczę na niebie. Byłaby nasza, prywatna.
    buziaki, mamaagi

    OdpowiedzUsuń