środa, 27 marca 2013

Prezent urodzinowy:)

Oto mój niecodzienny prezent urodzinowy, który otrzymałam kilka dni temu :)

Dla wyjaśnienia: Jean-Jacques Goldman - francuski wokalista, kompozytor, autor tekstów piosenek, multiinstrumentalista. Ze sceną związny jest od 1975 roku. Wspólnie z Carole Fredericks i Michaelem Jonesem założył trio Fredericks Goldman Jones. Jego utwory śpiewali m.in. Celine Dion, Garou, Marc Lavoine , Gérald De Palmas , Joe Cocker, Diane Warren, Patrick Fiori, Johnny Hallyday, Patricia Kaas.  Obecnie JJ Goldman usunął się w cień sceny muzycznej ale nadal udziela się podczas koncertów Les Enfoirés.

Une rose pour la vie
Une rouge pour l'amour
Une noire pour la nuit
Et une bleue pour le jour
Une jaune pour être speed
Une mauve pour être cool
Orange pour le rire
Et marron pour les moules
Une blanche pour être bien
Une verte pour la route


5 komentarzy :

  1. Ja Cię , ale Ty masz znajomości!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. No wiesz, nie mógł przyjechać na imprezę, to chociaż pocztówkę przysłał:):):)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ach, cudowny prezent :) Znam wielu wokalistów francuskich wymienionych niżej w poście, ale tego głównego do tej pory okazji poznać nie miałam. Muszę to nadrobić! Już niedługo miną 2 lata od mojego najpiękniejszego autografowego prezentu urodzinowego, także wiem co to za radość :D
    A co do karteczki od Goldmana... imię Agnieszka napisał ślicznie (przez moment pomyślałam, ze mogłaby być pisana dla mnie ;p), a inicjały JG są mi baaardzo bliskie (tu w dodatku podwójna dawka "J";) ).
    Wszystkiego najlepszego z okazji urodzin! Taki mały telegram muzyczny zostawiam;)
    http://www.youtube.com/watch?v=E577Rq-2JKk

    OdpowiedzUsuń
  4. Na francuski post na moim blogu odpowiem tutaj ;) Bardzo dobrze wywnioskowałaś, że inicjały JG należą także do Josha Grobana:) Jego autograf co prawda nie jest tak piękny jak Twój od JJG, bo pisany w pośpiechu, jednak wartość emocjonalną ma wielką (tamtego dnia rozdał ich dosłownie tylko kilka, tak więc szczęście mi dopisało;) ). Zapoznałam się nieco z twórczością Goldmana i muszę powiedzieć, że GŁOS... głos ma piękny ;) Repertuar co prawda nie do końca mój, ale za głos mogłabym pokochać go w ciemno ;D
    Życzyłabym sobie, by takich Artystów było jak najwięcej;)
    Spokojnych i wiosennych Świąt życzę (wiosennych oczywiście w sercu, bo póki co wszystkie znaki na niebie i ziemi mówią, że jeszcze zima...)

    OdpowiedzUsuń
  5. 47 year old Dental Hygienist Sigismond Beevers, hailing from Cold Lake enjoys watching movies like Los Flamencos and Rowing. Took a trip to Brussels and drives a Ferrari 410S. swietna strona

    OdpowiedzUsuń